5.a

Victory var bra som 5.a i Boden.
Han vart lite tempotorsk då dom körde så sakta från början i täten.
Då man har bakspår är det bättre om det blir körning där framme.
Han hade trafikproblem över upploppet men han spurtade vasst ändå
Ute vid publikplats då det var hästar över hela banan.
Men det vart en lämplig årsdebut,ett snällt lopp som han borde gå framåt med.
Han var inte särskillt betagen efter loppet i alla fall.
Ångrade mig att jag inte anmälde ut honom på V75 på Bergsåker på Lördag.
Då dom kom med på 66 poäng.
Vanligtvis brukar det krävas över 1000 poäng i hans klass.
Så riktigt surt att jag inte var uppmärksam över att det var lite anmält.
Aja bara leta vidare mot nya lopp.
På Torsdag blir det spännande då Garnet Tooma gör debut för oss i Boden.
V4-4-
Han fick spår 3 på tilllägg men bricka 7.
Han behöver nog ett lopp i kroppen.
Men står bra inne i loppet ändå.
Imorgon ska jag köra Hugar och Garnet i alla fall.
 
 
1 Inger o Gunno:

skriven

Hej Hampus! Härligt att se att hästarna är på gång.
Hur verkar " Garnet" travsäker eller ???
Är du nöjd med vad hon visat i träning ??
Jag får kolla på datan hur det går på torsdag.
Lycka till !!!!!

Kommentera här: