Födelsedag

Idag har man blivit hela 25 år.
Jösses vad tiden gått fort alltså.
Känner mig som 18 max! Sådär odödlig som man är i den åldern.
Man bara kör på,det finns lixom inget stopp tror man.
Man blir aldrig mätt på allt var livet har att erbjuda.
Oj i skrivande stund inser jag att jag verkligen blivit äldre.
För så känner jag inte alls längre.
Jag blir matt och sliten ganska fort nu förtiden.
Fokus för dagen är hästarna och jobbet.
Båda älskar jag och trivs med. Tänk vad lycklig jag är för att jag får jobba med något som jag trivs med och hålla på med en hobby jag älskar.
Jobbet och hästarna är nog en livsstil båda två.
Det är mellan dessa två platser jag spendera den mesta av min tid.
Att hinna vara ute på krogen,flänga med en massa vänner hit och dit.
Det är tyvärr inte prio 3 längre.
Eftersom jag lärt mig den hårda vägen att återhämtning är prio 3 för mig.
Idag har jag i alla fall hunnit vårstäda i stallet.
Gud vad skönt det känns.
Fint vart det åxå!
Avrundar min födelsedag med ett nattpass på jobbet.
På Fredag startar Hugar i Boden.
Håll tummarna att han har en bra dag och travskorna på sig.
I övrigt så njuter jag av att det är vår.
Och tiden vi har framför oss,även om jag ska jobba hela sommaren.
En seger så här på vårkanten gjorde verkligen att inspirationen och motivationen blev påfyllt på max.
God natt med er!
Fina Garnet i Segerdefileringen från Boden i Fredags.
Pigg Hugar från banjobbet i Lördags.
Klistrat fast fina dekaler på vår hästsläp.
 
 

Kommentera här: